Foto: Paolo Bouman

Roosendalers delen hun dromen en ambities

De komende weken wordt Roosendaal opgekleurd door verhalen van Roosendalers. Op de displays en billboards langs de wegen in de stad en via een online campagne verschijnen Roosendalers: van topsporters en creatievelingen tot aan trotse ondernemers. Zij laten zien dat je in Roosendaal je dromen en ambities waar kunt maken.

De campagne is gericht op de bewoners van de stad en vertelt het verhaal van Roosendaal. De bewoners maken Roosendaal tot wat ze is en in de toekomst gaat zijn. De aantrekkelijke mogelijkheden om te wonen, werken en ondernemen worden aan de hand van de beelden en het verhaal achter de personen gedeeld. Met de verhalen wil Roosendaal Citymarketing mensen inspireren en andere Roosendalers oproepen ook hun verhaal te delen.

Als voorzet zijn alvast acht mensen op de website van Roosendaal Citymarketing gedeeld. Zoals Elvar Schapendonk, die met exact 6 cent op zijn bankrekening een eigen barbershop opende. Of Denise en Maarten Anjema, die als echte Tullepetaonen wat misten in hun geliefde Roosendaal en bar-restaurant de Bonnefooi begonnen. De familie Casas vertelt over hun droomwoning in Stadsoevers en Alida van Daalen over haar ambitie: Nederlands jongste atlete op de Olympische Spelen van 2020 in Tokio.

Deel jouw dromen en ambities

Bekend of onbekend, jong of oud, persoonlijke dromen of zakelijke ambities: alles is mogelijk. Ben jij (of ken jij) een Roosendaler met bijzondere dromen en ambities? Via roosendaalcitymarketing.nl kun je jouw verhaal indienen.

Meer berichten